The textbook provides a comprehensive analysts of the concepts, forms, methods and means of carrying out public relations work in the commercial sectors of the world economies in the post pandemic period. The questions considered in the book have practical significance for the professional training of PR specialists who will be working in Russian business companies in new conditions of the global and regional markets. It is intended for bachelor, master and postgraduate students specializing in the field of "Advertising and Public Relations" at MGIMO and other universities of Russia, as well as for those interested in advertising, public relations, mass media and communication, and public administration in the economic sphere

Ваш отзыв о Public Relations in modern international business: A textbook будет первым. Не всегда достаточно просто прочитать отзывы, иногда мы также хотим поделиться своим мнением о товаре. Наше мнение может быть важным для других потенциальных покупателей, а также для самого продавца. Поэтому, после приобретения Public Relations in modern international business: A textbook, мы рекомендуем написать информативный комментарий, чтобы помочь другим людям сделать правильный выбор.

Когда мы делаем покупки в интернете, одной из важнейших составляющих процесса является доставка. Правильно указанный адрес доставки - это залог того, что Public Relations in modern international business: A textbook окажется в ваших руках точно вовремя. Важно указать полный и точный адрес доставки для транспортной компаниии и курьеру.

Похожие товары

Medical Informatics: textbook

Модель:

Производитель:

1879 RUB
Modern Architecture A-Z

Модель:

Производитель:

2677 RUB
Organic chemistry: textbook

Модель:

Производитель:

2609 RUB
English-in-law: textbook

Модель:

Производитель:

919 RUB
Urology. Textbook

Модель:

Производитель:

2558 RUB
Basics of Russian Law. Textbook

Модель:

Производитель:

729 RUB
Fundamentals of bioorganic chemistry: textbook

Модель:

Производитель:

2089 RUB